Поради для підбору розміру взуття
Як часто вимірювати довжину стопи вашої дитини?
Якщо дитина буде носити взуття малого розміру, у неї деформується стопа та скривиться осанка. Дитячі стопи ростуть ривками. Інколи ріст стопи в довжину може бути незначним протягом року, а інколи стопа збільшується на 5 мм протягом 3-х місяців.
Тому кожні 3 місяці перевіряйте довжину стоп. Систематичні заміри вдома — це цінна інформація для лікаря-ортопеда, котрий оцінює стан здоров'я ніжок дитини.
Як вірно обрати взуття?
Обирайте взуття на 7–9 мм довше стопи. Оскільки стопи не тільки швидко ростуть, але й висовуються вперед під час кожного кроку. Завжди міряйте дві стопи, оскільки часто одна більше іншої. Взуття підбирайте по найдовшій стопі.
Як виміряти довжину стопи підручними засобами за 5 хвилин?
- Вимірюйте довжину стоячи, трішки розставив дитині ноги, щоб навантаження на стопи було рівномірним. Поставте дитину на аркуш паперу.
- Зробіть позначку біля кінчика найдовшого пальця ноги (інколи довшим може бути другий палець) та по краю п'ятки.
- Відміряйте лінійкою відстань від першої відмітки до другої.
Де заміряти без похибки спеціальним пристроєм?
У нас в магазинах є спеціальний пристрій для вимірювання довжини стопи. Ви можете скористатися ним безкоштовно. Приводьте дитину раз на 3 місяці, та ви захистите її від хвороб ніг та спини, так Ви вчасно відстежите зміну розміру та обміняєте взуття на відповідне. Наші працівники із задоволенням допоможуть Вам якщо буде щось не зрозуміло.
Таблиця розмірів
-
- Стопа
- 10.5см
- 11см
- 12см
- 13см
- 14см
- 15см
- 16см
- 17см
- 18см
- 19см
- 20см
- 21см
- 22см
- 23см
- 24см
- 25см
- 26см
-
- Європа
- 17р
- 18р
- 19р
- 21р
- 22р
- 24р
- 25р
- 27р
- 28р
- 30р
- 31р
- 33р
- 34р
- 36р
- 37р
- 39р
- 40р
-
- США
- 2р
- 2р
- 3р
- 4.5р
- 5.5р
- 7р
- 8р
- 9р
- 10.5р
- 11.5р
- 13р
- 1р
- 2р
- 3.5р
- 4.5р
- 5.5р
- 6.5р
Три простих кроки для замовлення
- 1 Додайте бажані товари до кошика.
- 2 Вкажіть контактні дані.
- 3 Оберіть спосіб доставки та оплати.
- Насолоджуйтеся покупкою
Замовлення відправляються з понеділка по п'ятницю включно, якщо замовлення підтверджено після 13 години, відправлення здійснюється на наступний робочий день.
«Нова пошта»
Компанія «Нова пошта» пропонує клієнтам декілька зручних способів отримати відправлення:
- У поштоматі
- У найближчому відділенні
- За адресою Одержувача (кур'єром). Перелік населених пунктів тут
Послуги доставки сплачуються за рахунок отримувача по тарифам перевізника.
При обранні доставки у відділення або поштомат «Нова пошта», замовлення на суму від 999 грн доставляються безкоштовно.
Варіанти оплати
За реквізитами
Після обробки замовлення Ви отримаєте смс повідомлення з даними для оплати.
На сайті
Після натискання кнопки «Оформити» Ви перейдете на сторінку системи безпечних платежів, де зможете підтвердити оплату.
При отриманні
У відділенні, поштоматі або кур'єром «Нової Пошти», відправка замовлення здійснюється після передоплати 100 грн, решта суми замовлення оплачується при отриманні.
Додатково при отриманні сплачується комісія за пересилання коштів - 20 грн. фіксовано + 2% від суми замовлення.
Передоплата - це страховка магазину, яка покриває витрати на пересилку в обидва боки. Якщо покупець протягом 5 днів не забирає посилку, відправлення автоматично повертається магазину, сума передоплати клієнту не повертається.
Найчесніша гарантія
Відповідає вимогам ДСТУ 26165: 2009 "Взуття дитяче"
Згідно п. 2 ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів». Гарантійний термін експлуатації дитячого взуття складає 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку відповідного сезону при дотриманні правил догляду, експлуатації та зберігання. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.
Згідно ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів»
Гарантійний термін - термін протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту. Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в експлуатацію або після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Термін служби дорівнює гарантійному строку. Гарантійний термін експлуатації взуття починається з дня продажу через роздрібну мережу, а для взуття, придбаної заздалегідь - спочатку відповідного сезону.
Весняний сезон: з 15 березня по 15 травня
Літній сезон: з 15 травня по 15 вересня
Осінній сезон: з 15 вересня по 15 листопада
Зимовий сезон: з 15 листопада по 15 березня
Недоліки взуття, які можуть бути усунені підприємством без зниження його споживчих властивостей (відрив деталей верху по стрічці, відрив фурнітури,
поломка замків-блискавок, відрив ранта, відклеювання крокуля, відставання набійки, відклеювання підошви) не є підставою для повернення і обміну
взуття. Не підлягає обміну та поверненню взуття з дефектами, що виникли в результаті порушення умов експлуатації споживачем:
Механічні пошкодження (опіки, порізи, подряпини, проколи) Деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дії хімічних та інших
речовин. Ремонт, проведений з порушенням ДСТУ 1755-94 «Взуття відремонтовано»
Перед початком експлуатації уважно ознайомтеся з правилами експлуатації, викладеними в наданій продавцем документації.
Як доглядати за взуттям, щоб через півроку інтенсивної носки вона виглядала на 5+?
- Після кожного використання протирайте сухою ганчіркою від пилу.
- Якщо на взуття потрапило мастило, використовуйте 1-2% мильний розчин.
- Одягайте його тільки розшнурувавши (розстебнутий), користуйтеся ріжком для взуття - це продовжить термін служби ще 2-3 місяці.
- Не дозволяйте дитині знімати взуття, наступаючи на «задник», інакше підошва відірветься через 3-4 місяці.
- Якщо Ви вибрали модель з натуральної шкіри, обробіть її засобом, що запобігає промоканню. Інакше черевик «сяде», шкіра стане жорсткою і покриється білими плямами.
У дощову і снігову погоду не рекомендується надягати на дитину шкіряну, лакову та замшеве взуття, а також взуття ниткових методів кріплення, зі складальними підборами і з обтягнутими під набірний. Якщо таке взуття промокне і внаслідок цього зіпсується, на жаль, Ви не зможете звернутися з претензією. Модельне взуття можна носити тільки на твердому покритті. Якщо носити його в сніжну погоду, на поверхні осяде сіль, хімікати та взуття зіпсується. В цьому випадку Ви не зможете повернути або обміняти покупку. Обережно поводьтеся з декоративною фурнітурою на взутті. Не перетягуйте шнурки на гомілковостопному суглобі для запобігання розриву шкіри та кріплення. Застосовуйте гумові накладки, якщо Ви купили взуття на шкіряній підошві. Це збільшить термін служби на 5-6 місяців.
Пам'ятайте, що взуття не призначене для носіння в сауні, басейні, водоймі. При низькій температурі взуття з лакової, синтетичної та штучної шкіри
може стати жорстким і потріскатися. Носіння взуття протягом невідповідного сезону викличе руйнування деталей, виготовлених з матеріалів, не
призначених для експлуатації в умовах ожеледиці та низьких температур так, наприклад, використання взуття весняно-осіннього асортименту протягом
зимового сезону може привести до розтріскування підошви, відшаровування каблуків. Взуття з лакованої шкіри вимагає особливого догляду, оскільки не
«переносить» температури нижче нуля. Одягайте взуття за 10 хвилин до виходу, щоб запобігти пошкодженню морозом. Не рекомендується носити таке взуття
при температурі нижче -5С.
Не виставляйте взуття на довгий час під сонячні промені або промені електроламп, інакше верх вицвіте і потріскається.
Прання будь-якого виду взуття забороняється.
Якщо взуття намокло, висушіть його при кімнатній температурі. Категорично забороняється сушити взуття на батареї, за допомогою нагрівальних приладів і в мікрохвильових печах! Щоб взуття не деформувалося при сушінні, використовуйте колодки, розтяжки, якщо їх немає - газету. Взуття висихає повністю приблизно за 20 годин. Тому, якщо це можливо, купуйте по 2 пари взуття на кожен сезон.
Кілька секретів зберігання взуття, які позбавлять його від деформації.
Зберігайте взуття при температурі 14-25С і відносній вологості повітря 50-80%. Ніколи не кладіть взуття в пластикові пакети. При дотриманні
зазначених правил по експлуатації, догляду, зберіганню взуття, гарантуємо 100% якість виробів протягом строків, встановлених законодавством України.
При порушенні цих умов виробник не несе відповідальність за проблеми, що виникають.
Купуючи товари, Ви погоджуєтеся з цими рекомендаціями по догляду і порядком експлуатації взуття, а також гарантійними термінами.
Унікальна пропозиція! Ви можете обміняти товар належної якості протягом року.*
Умови повернення
Необхідно, щоб товар був неношений, збереглась оригінальна, непошкоджена упаковка та ярлики!
Варіанти повернення
«Новою поштою».
Заповніть заяву на повернення.
У відповідь Ви отримаєте данні для відправлення товарів. Вартість доставки сплачуються відправником, але якщо отриманий товар не відповідає замовленню (інший розмір, колір, модель) тоді доставку сплачує отримувач.
В пункті самовивозу.
Потрібно зателефонувати до інтернет – магазину для уточнення умов повернення товару. Привезти товар до пункту самовивозу за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська набережна 12, ТРЦ «River Mall», магазин Bartek. При собі потрібно мати паспорт.
Термін повернення коштів
Кошти повернуться протягом 15-ти робочих діб з моменту отримання нами товару.
Як отримати кошти?
Якщо товар був сплачений на сайті банківською карткою, ми повернемо на неї кошти автоматично.
Якщо товар був сплачений готівкою або банківським переказом, то Ви отримаєте кошти на картковий рахунок.
Для цього укажіть в заяві:
- Назву банку.
- Номер картки.
- ПІБ отримувача.
За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном: 0 800 502 144
* Акція дійсна тільки при купівлі з даного сайту.